avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Upalna niedziela

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 3

I ZNOWU BYŁO GORĄCO+ WIATR, KTÓRY RAZ POMAGAŁ, A RAZ W TWARZ DAWAŁ.
W BąKOWIE NATRAFIŁEM NA CIEKAWĄ FIGURĘ PRZYDROŻNĄ.JAN NEPOMUCEN W NAJPRAWDZIWSZYM UBRANKU.
W MAURZYCACH NAD SŁUDWIĄ KROTKI POSTOJ NA I POD MOSTEM PROF. BRYŁY.
W ŁYSZKOWICACH CISZA I SPOKÓJ PO CHIŃSKIM ODWROCIE.
MASAKRYCZNA DROGA DO GŁOWNA, W KTORA ODBIŁEM Z TRASY ŁYSZKOWICE-BRZEZINY. DWA KILOMETRY ZNISZCZONEJ NAWIERZCHNI I POTEM OBJAZD PO BETONOWYCH PŁYTACH W ZWIĄZKU Z ROZBABRANĄ BUDOWA ODCINKA AUTOSTRADY A2.
DALEJ BYŁO CORAZ BLIŻEJ DOMU I WRESZCIE ŻUREK W BARZE MODRZEWIAK W MODRZEWIU.

Przed opuszczonym domem w Bąkowie k/Zdun (łódzkie) © staahoo

W Bolimowskiej Wsi koło Bolimowa (łódzkie) © staahoo

Jest OK ! © staahoo

Kategoria 2011

Bitels
| 15:22 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj No i znów kilometrów jak mrówków nabiłeś Staszek :) Ładnie, ładnie. Podziwiam, bo ja z synem to czekamy na mamusiny urlop, wtedy będziemy mogli wyskoczyć gdzieś dalej. Pozdrawiam.
staahoo
| 21:20 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Eh, jakoś się kręci, ale zawsze jest niedosyt. Chciałoby się dalej i szybciej, ale...za duzo jest tych "ale"...
Pozdrower :-)
Isgenaroth
| 20:38 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Ty walisz kolego teraz takie trasy, że hoho. Aż miło popatrzeć i zazdrościć tylko :)
Pozdrawiam Cię serdecznie !!