avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Mało bo padało

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 24.07.2011 | Komentarze 4

RANO TROCHĘ SŁONCA. WKRÓTCE POCHMURNIE I WRESZCIE SIĄPANIE DESZCZU. PAPMERS ZMOCZONY. Z ALHEKO I YARO GADANIE NAD ZALEWEM W CZARNOCINIE.

Kategoria 2011

staahoo
| 21:54 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Psy bywają czasem agresywne w stosunku do nas. Czasem można zorientować się jakie zamiary wobec nas ma czworonóg, ale tylko czasem. Kilka razy pies usiłował odgryźc mi buty, ale raz byłem opałach dopadł mnie taki niby owczarek niemiecki i wcale nie żartował, ale do zęboczynu nie doszło.
Jeśli obawiasz się psów to może ten gadżet
odstraszy potencjalnego napastnika. Ponoć skutkuje. Sam nosze się z zamiarem nabycia tego gadżetu.
I pamiętaj nigdy nie nawiązuj kontaktu wzrokowego z psem. One to przyjmują jako zgodę na walkę.
staahoo
| 16:48 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Ha-ha, żadna tragedia, ale miało być więcej. Leń i pogoda przyczyniły sie do skrócenia trasy. W drodze powrotnej mocno zmokliśmy. Im bliżej Łodzi tym bardziej padało. :-)