avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl

Z wypchaną kieszenią

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 2

No to śmignąłem do Włocławka po odbiór pamiątkowych medali z kwalifikacyjnego maratonu do B-B T 2011-mojego i Yaro. Pamiątki wpakowałem do tylnej kieszeni. Po moście Marszałka Rydza-Śmmigłego na prawą stronę Wisły-wszystko na mapie. Dzień goracy, chciało mi sie nieustannie pic. Na trasie zjadłem 2 kajzerki serem, a w barze Marina Murzynowo porcję smażonego halibuta z surówką. Wycieczka całodzienna z licznymi postojami dla obejrzenia róznych ciekawostek na trasie.

Cykloszpieg na trasie Łódź-Włocławek-Szpetal-Płock-Gąbin-Łódź © staahoo

Stary most na Wiśle w Płocku © staahoo

staahoo
| 19:51 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj :-)
Było gorąco i prawie mnie powaliło. Lepiej się jechało dopiero pod wieczór kiedy temperatura spadła.
Bitels
| 18:21 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Jak zwykle dystans powalający:) A średnia tak wysoka, że chyba zdmuchnąłbyś mnie do rowu i nawet nie wiedziałbym co się stało:) Gratulacje!