avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

uCIECZKA Z kOTLINY kŁODZKIEJ

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 2

CZWARTEGO DNIA POBYTU W KOTLINIE KŁODZKIEJ MORALE NASZEJ GRUPY UPADA TAK NISKO, ŻE UCIEKAMY pociągiem PRZEZ KŁODZKO DO ŁODZI. NIE TYLKO ZAŁAMANIE SIĘ POGODY MIAŁO WPŁYW NA TĘ DECYZJĘ....nuda?

Widok na twierdzę w Kłodzku © staahoo

Pod murami kłodzkiej twierdzy © staahoo

Dworzec we Wrocławiu © staahoo

W kolejowym przedziale rowerowym © staahoo

Kategoria 2011

staahoo
| 19:54 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj :-) PRZYSLOWIE, WITAJ NA BIKESTATS!
TO JEST KOLEJNY OBSZAR W SIECI PRZEZNACZONY NA ROWEROWE PRZECHWAŁKI ;-)
WKRÓTCE WRZUCĘ TEŻ NA BLOX COŚ NT TEGO CO ZOBACZYŁEM Z ROWERU.
przyslowie
| 18:46 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Za Staahem z miasteczka Łódź coraz trudniej trafić. Ściganym jest. Nie miałam pojęcia o istnieniu tego bloga. A tu są chyba jakieś dalsze wypady. Z rozrzewnieniem wspominam Kotlinę Kłodzką, którą pamiętam, niestety, z innej trasy. Pozdrawiam.