avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Polska-Czechy-Polska

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 0

DZIEŃ TRZECI W KOTLINIE KŁODZKIEJ. NIE MOGŁO STAĆ SIĘ INACZEJ. BYĆ TAK BLISKO CZECH I NIE POJEŹDZIĆ PO TYM PIĘKNYM KRAJU BYŁOBY ZBRODNIĄ. SZYBKO OPUSZCZAMY RADKÓW. TROCHĘ KRĘCENIA I JESTEŚMY W CZECHACH. BROUMOV, MEZIMESTI I ZNOWU POLSKA. WJEŻDŻAMY DO MIEROSZOWA. NA RYNKU TEGO NIECO SENNEGO MIASTECZKA ZJADAMY BANANY I BUŁKI DROŻDZOWE. SPACERUJĘ PO NAJBLIZSZEJ OKOLICY RYNKU. STARE KAMIENICZKI, ODNOWIONE OD STRONY RYNKU, ALE OD PODWÓRZA SYPIĄ SIĘ. RENOWACJA Z PICEM DLA LENIWYCH TURYSTÓW. KRĘCIMY DALEJ I PONOWNIE JESTEŚMY W CZECHACH...TEPLICE NAD METUJI I DALEJ POWRÓT DO POLSKI, DO RADKOWA I RATNA PRZEZ KARŁOW ODCINKIEM SZOSY 100 ZAKRĘTÓW. TUŻ PRZED RADKOWEM KOLEJNA PORCJA DESZCZU :-((

Przed wsią Bozanov, Republika Czeska © staahoo

Klasztor benedyktyński w Broumov, Republika Czeska © staahoo

Pod kościołem św.Wawrzyńca (I poł.XVIII w.). Teplice nad Metuji, Republika Czeska © staahoo

Dawne przejście graniczne z Czech do Polski na trasie do Karłowa © staahoo

2danger odpoczywający w cieniu kamyka przy drodze do wsi Pasterka k/Karłowa © staahoo