avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl

Koczek 2010 (1)

Piątek, 16 kwietnia 2010 · dodano: 19.04.2010 | Komentarze 2

Śmiganie po Puszczy Piskiej. Podobnie jak w ubiegłym roku wypad w kwietniu. Do Koczka koło Spychowa dojechaliśmy wraz z rowerami dostawczakiem Puchola. Tym razem jednak nie początek a połowa kwietnia. Pogoda słoneczna z zimnym wiatrem. Nad ranem z 16/17.04. przymrozek. Woda zamarzła w miednicy. Baza w przyczepie kempingowej. Do późnej nocy pitulenie przy grillu.

Trasa:
KOCZEK-Sychowo-Zyzdrojowy Piecek-Babięta-Nowiady-Uklenka-Cierzpięty-Zgon-Lesniczówka Koczek-KOCZEK.

Kategoria 2010

staahoo
| 19:45 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Niestety, na płn. Polski jest zawsze chłodniej. Na otwartej przestrzeni wiało dosyć nieprzyjemnie. Na niektórych przecinkach i drogach puszczańskich też był niezły przeciąg. Powierzchnia? Tiaaa, miejscami bardzo potargana, głównie ciężkim sprzętem używanym przez robotników leśnych. Inne kawałki to już tylko natura. Fajna jazda. Teren urozmaicony.
lavinka
| 08:30 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Widzę,że na wschodzie było dużo zimniej. Wiatr nam się w sobotę też dawał we znaki,najgorzej że nie jeździliśmy dużo po lesie. Widzę jednak,że Wy mieliście gorzej z powodu nawierzchni ;)