avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Rowerem na palanta

Wtorek, 6 kwietnia 2010 · dodano: 06.04.2010 | Komentarze 0

W poświateczny wtorek 6 kwietnia trochę czasu spędziłem wraz z cyklistą Alheko między palanciarzami w Grabowie koło Łęczycy. Dzisiaj był w Grabowie Dzień Palanta ! Kijem jednak nie wymachiwaliśmy.
Do Grabowa jechaliśmy pod płn-zach. wiatr, ale nie było źle. W Topoli Krolewskiej niebo przetarło się i zrobiło się słonecznie na ok. 2 godziny. Powrót trochę pokrętny, ale bardzo dobrych asfaltowych drogach wyjąwszy bliskie okolice Aleksandrowa Łódzkiego. Więcej będzie na blox.

Trasa: Łódź(RdgWsch)-DK1 do Topoli Królewskiej-Błonie-GRABÓW-Nagórki-Łęka-Bronno-Leźnica Mała-Borek-Władysławów-Piaski-Drozdów-Dzierżawy-Ner-Wartkowice-Parzęczew-Mariampol-Stare Krasnodęby-Nakielnica-Aleksandrow Łódzki-Kol.Brużyca-Zgierz-Łódź(RdgWsch.)