avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl

Kolarskie Jajo

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 2

Tradycyjne, kolejne Kolarskie Jajo Wielkanocne. Tym razem spotkaliśmy się nad stawem w parku na Młynku na wschodnim krańcu Łodzi. Jaja odłubaliśmy ze skorupek i pożarlismy zapijając pysznym napojem. Królik, Jaro i Staahoo.
Słonecznie lecz jeszcze nieco chłodno. Na DK14 za Imielnikiem w strone Łodzi minął mnie kilkudziesięcioosobowy peleton szosowcow z nieformalnej grupy "Strykowska".

Moja trasa: Łódź(RdgWsch)-ul.Łagiewnicka, Okólna, Moskule-Dobra Nowiny-DK 14-ul.Strykowska, Kopcińskiego, Rydza-Śmigłego, Śląska- MŁYNEK - ul. Wełniana, Kotoniarska, Tomaszowska, Jędrzejowska, Feliksińska-Wiśniowa Góra- powrót do ul. Tomaszowskiej, ul. Dąbrowskiego, Tatrzańska, Milionowa, Przędzalniana, Piłsudskiego, Piotrkowska, Pl.Wolności, Zgierska, Świtezianki-Łódź(RdgWsch).

Kategoria 2010

staahoo | 18:56 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Już kiedys o tym gadaliśmy. Wyższa kadencja na kolana i bardziej pochylona sportowa pozycja na rumaku odciąży kręgosłup.
lavinka
| 21:02 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Porządny kilometraż. Moja forma kiepska ale i tak lepsza od zeszłorocznej. Łażenie w zimie utrzymało w formie moje łydki. Niestety odzwyczaiły się plecy i kolana. Trzeba je rozruszać po zimie :)