avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

W Ustroniu po długiej przerwie

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 24.09.2011 | Komentarze 1

WYCIECZKA KRÓTKA, ALE NIE MOGŁEM SOBIE ODMÓWIĆ WIZYTY W USTRONIU(GROTNICKIM), W KTÓRYM PRZED LATY BYŁEM CZĘSTYM GOŚCIEM.

Kategoria 2011

el kondor | 10:46 niedziela, 25 września 2011 | linkuj Ty byłeś kiedyś w Ustroniu częstym gościem, a ja częstym gościem jestem w Ustroniu ciągle, choć nie mam tam działki ani żadnej chatki w przeciwieństwie do wielu łodzian i zgierzan. Potworne "zadziałczenie", jak ja na to mówię, to zmora najbliższych okolic aglomeracji łódzkiej. Gdyby nie to zadziałczenie i zaśmiecenie również, to być może zachowałyby nasze łódzkie okolice jakieś przyrodnicze walory. Tak bardzo rozreklamowany (i przereklamowany) PKWŁ to w rzeczywistości jedna wielka działka dla łódzkich bogoli.