avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Łódź-Żerków-Łodź

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 3

BARDZIEJ NA OSTRO BO W CHOLERNYM UPALE I WMORDEWICHRZE W DRODZE POWROTNEJ. SZCZEGÓLNIE NIEPRZYJEMNY BYŁ UPAŁ. PRAWIE MNIE POKONAŁ. W KWIATKOWICACH MUSIAŁEM ZEJŚĆ Z ROWERU I PRZEZ JAKIEŚ PÓŁ GODZINY ODSAPNĄĆ NA TRAWIE.
DO ŻEROKWA WYBRAŁEM SIE JAKO KOLARZ TOWARZYSZĄCY, A TOWARZYSZYŁEM YARO, KTÓRY POSTANOWIŁ NA ROWEWREM WYBRAĆ SIĘ NA IMPREZĘ PRACOWNICZĄ W OKOLICE KÓRNIKA.
SPOTKALIŚMY SIĘ NA SKRZYŻOWANIU AL.WŁOKNIARZY/LUTOMIERSKIEJ O GODZ. 02:09. RUCH SAMOCHODOWY BYŁ ZNIKOMY. PO PRZEJECHANIU ALEKSANDROWA Ł. ZACZĘŁY SIĘ CIEMNOŚCI NA TRASIE. W UNIEJOWIE POSTOJ NA RYNKU. MIASTECZKO SPAŁO, PO PUSTYCH ULICACH KRĄŻYYŁ JEDYNIE POLICYJNY POJAZD PATROLOWY.
KOLEJNY POSTÓJ JUZ PRZY ŚWIETLE DZIENNYM W TULISZKOWIE, NA SKWERZE, OBOK POPIERSIA OBYWATELA KOŚCIUSZKI TADEUSZA.
ŻERKÓW OD CZASU NASZEJ WYPRAWY DO BERLINA NIE ZMIEŁ SIĘ ZBYTNIO. ZJEDLIŚMY PO BUŁCE DROŻDŻOWEJ I UZUPEŁNILIŚMY BIDONY I NASZE DROGI SIĘ ROZESZŁY. YARO POJECHAŁ DALEJ, A JA PRZEZ JAROCIN, KALISZ I WARTĘ WRÓCIŁEM DO ŁODZI.
PO DRODZE LICZNE ŚCIEŻKI ROWEROWE. NP.: Z GOŁUCHOWA PRAWIE DO KALISZA. TRAGEDIA. JAKIŚ URZĘDAS ZADECYDOWAŁ, ŻE WYKONANO JĄ Z FAZOWANEJ KOSTKI BETONOWEJ. KILKANAŚCIE KILOMETRRÓW TEGO CUDA PO KTÓRYM NA SZOSOWYCH OPONACH JECHAC SIĘ NIE DA. CHOROBA WIBRACYJNA GWARANTOWANA....
ŚCIEŻKOM ROWEROWYM STANOWCZE NIE !!!