avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Jastrzębie Łaskie 2011

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 0

TROCHĘ SIĘ POSZALAŁO. 188 KM PRAKTYCZNIE BEZ ZATRZYMYWANIA SIĘ I SIKANIA. ŚWIETNIE OZNAKOWANA I ZABEZPIECZONA TRASA. POGODA ROWNIE UDANA-CIEPLO, ALE NIE GORĄCO. WIATR, CZASEM DOKUCZLIWY. Miałem trochę kłopotów z prawym udem-na granicy skurczu, ale na szczeście obyło się bez tego. Częsty masaż kantem dłoni jakoś temu zapobiegł.
W maratonie wzięło też udział dwóch ekstremalistów kolarskich- długodystansowców: Krzysztof "WIKI" Wiktorowski i Krzysztof Kamocki. "WIKI" wylosował prześliczną nagrodę. Był to szosowy rower Wilier Triestina na karbonowej ramie :-)
Moje 3 MIEJSCE W KATEGORII MM5 SZOSA Z WYNIKIEM 06:51:35.04,
AV=27.29 Km/h,
AVMAX=52.6 Km/h
W kategorii megaM miejsce 22, czyli trzecie od końca :-D

Na mecie czekał żurek, kiełba z grilla i Koreb