avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Nagle

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 5

GUZDRALEM SIĘ OD GODZINY 6 RANO, AŻ WRESZCIE OKOŁO 10 NAGLE WSKOCZYŁEM NA 2DANGER I POJECHAŁEM OKLEPANĄ TRASĄ PRZEZ ZGIERZ DO PIĄTKU, STAMTĄD DO ŁĘCZYCY I DO ŁODZI.
SŁOŃCE PRZYGRZEWAŁO, ALE JUZ W PIĄTKU NIEBO SPOCHMURNIAŁO I KILKA KILOMETROW ZA PIĄTKIEM ZACZĘŁO LEKKO PADAĆ. KIEDY MIJAŁEM SKRĘT NA GŁUPIEJEW BYŁO JUŻ PO DESZCZU. JEDNA, JEDYNA CIEMNIEJSZA CHMURA. TROCHĘ NAMIEKŁY MI MAJTY. WIATR TYM RAZEM SPRZYJAŁ.

Kategoria 2011

wujek_samo_bro | 10:51 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj oj - znam ten ból! Ale chociaż do pracy i z pracy się przejadę, a to już zawsze lepszy Rydz na liczniku niż Nic w przebiegach. Ale do trzeciej tegorocznej setki/całodniówki to jeszcze b. daleko...
staahoo
| 22:20 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Wujku, mnie krew zalewa kiedy jest pogoda na rower, a ja muszę robic w pracy to co robię.
wujek_samo_bro | 22:03 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj O - i tu, w kwestii przeszkadzania się nie zgodzę! Dzięki pracy i sprawom okołopracowym codzienne 25-30 km wyżyma ze mnie dzień w dzień resztki sił, jakże potrzebnych do nierowerowania! ;)
| 08:55 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Niestety bez pracy nie ma kołaczy, ale praca wyjątkowo przeszkadza w rowerowaniu.
Bitels
| 21:07 sobota, 21 maja 2011 | linkuj Fajna trasa. Mój młody często pyta, czy wstawiłeś coś nowego na bloga:)Ja niedługo wybiorę się do Walewic z rodzinką. Tylko Andzia musi mieć wolne, bo ma dziwne godziny pracy.