avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Sobotni wyskok

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 2

WYSTARTOWAŁEM ZNACZNIE WCZEŚNIEJ NIŻ ZWYKLE. BYŁA MNIEJ WIĘCEJ 07:15. CHŁODNO, SŁONECZNIE, A NAWET MIEJSCAMI JESZCZE MGLIŚCIE.
ŁÓDŹ-łAGIEWNIKI-MODRZEW-MOSKULE-DOBRA OSIEDLE-STRYKÓW-NOWOSTAWY GÓRNE, DOLNE - OSINY-GŁOWNO- PSARY-WALISZEW-MIĘSOŚNIA-WOLA MĄKOLSKA-KOŹLE- STRYKÓW- SWĘDÓW-SMOLICE- SZCZAWIN- GLINNIK-SAMOTNIK-MACIEJÓW-ROZALINÓW-ZGIERZ-ŁÓDŹ.

NOWY LICZNIK BEZPRZEWODOWY TROCHE ZWARIOWAŁ. PO PRZYJEŹDZIE ODCZYTAŁEM PRĘDKOŚĆ MAKSYMANLĄ I WG JEGO RACHUNKÓW NI MNIEJ NI WIĘCEJ MIAŁEM MAX 87.9 KM/h. Faktycznie było tyle ile podałem 51.2km/h przy zjeździe ul. Żółwiową w Modrzewiu. Chyba wrocę do kabelka.

Kategoria 2011

staahoo
| 20:00 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Wyjazd wczesnym rankiem ma swoje zalety. Mniejszy ruch na drogach i kiedy sie wraca niektorzy dopiero zaczynają.
Pozdrower !
Isgenaroth
| 17:53 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj A ja tam lubię sobie tak wcześnie wyjechać :)