avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

Litomerice - Plzen (3)

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 26.07.2010 | Komentarze 0

Rankiem wyjechalismy z zachmurzonych Litomeric. Po kilku kilometrach zrobiło się słonecznie. Pobliski Terezin zwiedzimy nastepnym razem.
Mijane miejscowości przyciągają architekturą i czystością. Ciążą nam sakwy mimo, że zapakowaliśmy do nich minimum. Potem okaże się, że i tak za dużo. Nauczka na prezyszłość. Podziwamy niemieckich turystów objuczonych sakwami po daszki kasków.

W tle plzneńska synagoga. Stare miasto jest niesamowite. Pieknie odrestaurowane. Na uliczkach roi się od turystów zwłaszcza z Azji.
Późnym wieczorem odnajdujemy noclegownię, w której lokum zarezerwował Yaro. Pozostawiamy w pokoju rowery i sakwy, a sami drepczemy do knajpy na piwo. Najpierw natrafiamy na mordownię U Kata. Chyba na nasze szczęście jest już zamknięta. Przecznicę dalej znajdujemy sympatyczny lokal.
Rankiem następnego dnia wycieczka pieszych rowerzystow.