avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt 2danger

DZIEŃ PIERWSZY - Na start do Andrespola

Piątek, 16 lipca 2010 · dodano: 26.07.2010 | Komentarze 2

JEDZIEMY DO NIEMIEC, CZECH I AUSTRII, ALE NAJPIERW ZBIÓRKA W CENTRUM ANDRESPOLA I SKOK DO POCIĄGU NA DWORCU W KOLUSZKACH. KIERUNEK: ZGORZELEC PRZEZ WROCŁAW. DO WROCŁAWIA BYŁ PRZEDZIAŁ ROWEROWY, ALE SIEDZIELISMY I SPALIŚMY NA PODŁODZE. W SZYNOBUSIE Z WROCŁAWIA DO ZGORZELCA TŁOK.

W Andrespolu.

Na dworcu kolejowym w Koluszkach.

Kategoria ZAGRANICA 2010

staahoo
| 11:59 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj He,he! I tam trafiły na chwałę miejscowej władzy, a podczas remontu drogi można było asfalt poszerzyć i na nim pas wydzielić dla rowerów. Teraz jest kolorowo, ale z przeszkodami.
wujek z s_b | 09:35 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj w Andrespolu jest okropna ścieżka rowerowa!
a nawet ze dwie...

"Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot"