avatar Ten blog rowerowy prowadzi staahoo z miasteczka Łódź. Mam przejechane 20682.23 kilometrów w tym 284.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy staahoo.bikestats.pl
  • Sprzęt Mangusta

Miejska plątanka 8

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 3

Zbiorówka bez opisu. Bo o czym tu pisać?. Betonowo-asfaltowe wertepy.

Kategoria 2014

huann
| 17:32 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj Na przewodnika to ja sam się nieopatrznie zwerbowałem kończąc odpowiedni kurs onegdaj. Na szczęście armia ma teraz giepsy - a taki giepies-przewodnik to dopiero potrafi w maliny wyprowadzić - nie tylko w okresie owocowania (choć, jak wiadomo, po owocach ich zwłaszcza poznacie). Mniam.
staahoo
| 16:55 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj Uważaj, w związku z taką orientacją w naszym miejskim terenie armia może Cię zwerbować na przewodnika. Zieloną Meridę już masz ;)
huann
| 07:25 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj Ostatnio przez takie konieczności codzienne stałem się skrajnie kreatywny w wyszukiwaniu alternatywnych objazdów na google maps. Dzięki temu poznaję kolejne, nieznane mi do tej pory zaułki naszego pięknego miasta, których szerokość nie pozwala na jakiekolwiek ich "przystosowywanie" dla "potrzeb" cyklistów ;)